adobe connect چیست؟ + آموزش ادوبی کانکت

آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect نرم افزار Adobe Connect نرم افزار Adobe Connect با توجه به نیاز روزافزون به کلاس های آنلاین مجازی، کنفرانس های اینترنتی، وبینارها و آموزش از راه دور، نیاز به سیستمی برای مدیریت و استفاده از این خدمات احساس می شود. با سیستم کنفرانس وب Adobe Connect معنای واقعی کلاس های ارتباط مجازی و چت آنلاین ایجاد می شود. Adobe Connect چیست؟ تمام اتاق های ملاقات به شکل “پوسته” چیده شده اند. هر پاد عملکرد خاصی را انجام می دهد (مانند چت، تخته سفید، یادداشت ها و غیره) Adobe Connect قبلا به نام Adobe Acrobat شناخته می شد و چندین بار نام ها را تغییر داده است. Adobe Connect یک سیستم نرم افزار آموزشی مبتنی بر وب است. تا به امروز این فناوری جایگزین آموزش سنتی شده است، سیستم Adobe Connect به عنوان بهترین پلتفرم آموزشی شناخته شده است. برای سهولت کار و وضوح تصویر، از لپ تاپ یا رایانه شخصی (PC) استفاده کنید.اگرچه از طریق موبایل با سیستم عامل اندروید یا IOS قابل استفاده است 2- دستگاه کامپیوتری با سیستم عامل ویندوز یا (مک) با حداقل 1 گیگابایت حافظه اصلی 3- تم با کیفیت خوب (به دلیل امکان دستکاری و صدا را تحریف کنید، استفاده از میکروفون و بلندگو در کلاس توصیه نمی شودنرم افزار Adobe Connect، بسته به نوع سیستم عامل، برای وارد کردن URL به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارد. این اطلاعات باید توسط مدرسه ارائه شود. پس از دریافت اطلاعات دو گزینه دارید: 1) اطلاعات مورد نظر را وارد کنید. آدرس در مرورگری مانند کروم یا فایرفاکس. یک هشدار در پنجره باز ظاهر می شود. در این مرحله بهتر است گزینه Open in application را انتخاب کنید تا نرم افزار به صورت خودکار راه اندازی شود. . در صفحه اول باز کنید، آدرسی که دریافت کرده اید را در کادر مربوطه وارد کنید و دکمه Continue را بزنید، اکنون نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا به دنیای کلاس ها دسترسی پیدا کنید. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect adobe connect آموزش ایجاد جلسه در Adobe connect اگر میزبان هستید، جلسه را با ورود به اتاق جلسه خود شروع کنید و سپس دیگران را با ایمیل یا پیام فوری دعوت کنید. جلسات می توانند خود به خود یا برنامه ریزی شده باشند. وقتی وارد اتاق جلسه می شوید، می توانید با شرکت کنندگان رو در رو کار کنید.به عنوان مثال، اطلاعات جلسه را وارد کنید، درخواست های پیوستن به جلسات را بپذیرید یا رد کنید، پادها را مجددا راه اندازی کنید، و یادداشت های مختلف را بپذیرید.ابتدا به تب Meetings بروید. لطفاً توجه داشته باشید که باید دسترسی مدیر داشته باشید. 2. اگر می خواهید کلاس خود را طبقه بندی کنید. روی New Folder کلیک کنید و کلاس خود را باز کنید. 3. پس از قرار دادن وبینار مورد نظر در دسته، روی New Meeting کلیک کنید تا به فرآیند تعریف کلاس مجازی آنلاین بروید. – در قسمت Custom URL می توانید یک URL خاص را مشخص کنید. – در قسمت Summary نیز می توانید شرح وبینار خود را تایپ کنید. این اطلاعات زمانی در دسترس خواهد بود که کاربران شرکت کننده شما بخواهند به وبینار متصل شوند. در قسمت دسترسی می توانید نوع و نحوه دسترسی کاربران را مدیریت کنید. گزینه 1: فقط کاربران مشخص و ثبت نام شده می توانند به این کلاس دسترسی داشته باشند و مهمانان نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند. . گزینه دوم: همه کاربرانی که در سیستم Adobe Connect تعریف شده اند می توانند وارد شوند. گزینه سوم: اعضا و مهمانان می توانند در صورت تایید به کلاس بپیوندند. گزینه چهارم: هر کسی با پیوند URL.شما مجاز به ورود هستید، با کلیک بر روی دکمه Done کلاس ایجاد می شود و با کلیک بر روی دکمه Next شما را به مرحله بعدی منتقل می کنید (اشاره به کاربران از لیست قبلی تعریف شده) شروع یک جلسه یا پایان یک جلسه در حالت توقف تنظیم به طور موقت دسترسی به اتاق جلسه را برای میزبانان و مجریان محدود کنیدتماس کنفرانس صوتی در انتظار است. میزبان می تواند یک جلسه را پایان دهد تا همه، از جمله میزبان، ناظران، و شرکت کنندگان بتوانند این کار را انجام دهند. حذف تماس کنفرانس صوتی حذف خواهد شد. لغو شرکت‌کنندگان: مدیریت دسترسی و دسترسی > لغو شرکت‌کنندگان را از منوی کشویی کنار نام اتاق جلسه در سرصفحه انتخاب کنید. مرورگر و روی Hold کلیک کنید تا جلسه پایان یابد. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect نرم‌افزار Adobe Connect شرکت‌کنندگانی که به یک جلسه معلق می‌پیوندند، پس از از سرگیری جلسه، به‌طور خودکار وارد سیستم می‌شوند. خروج از Adobe Connect: روی دکمه Sign Out در سمت راست بالای پنجره وبینار کلیک کنید. در صورت تمایل، پیام‌های ارسال شده به شرکت‌کنندگان را مرور کنید و روی End Now کلیک کنید تا جلسه برای همه شرکت‌کنندگان پایان یابد. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect با نرم افزار Adobe Connect، کلیک کردن بر روی Save Message جلسه پایان نمی یابد. شما به رابط کاربری هدایت می شوید منبع: خوی وب

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. آموزش تغییر تصویر پس زمینه …