چگونه از دیدن تبلیغات مشابه جلوگیری کنم

تبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابهتبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابه هدف‌گیری مجدد تبلیغات به شما امکان می‌دهد تبلیغات مشابه را در سراسر اینترنت مشاهده کنید. چگونه می توانیم از دیدن تبلیغات هدفمند خودداری کنیم؟ شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد. وقتی روی تبلیغی با موضوع خاص کلیک می کنید، تبلیغات دیگری با همان موضوع ظاهر می شوند. و شما فرار نخواهید کرد. این روش به اصطلاح تبلیغاتی دلیل اصلی نمایش مجدد آگهی شماست. در ادامه دلایل نمایش مجدد آگهی را توضیح می دهیم. با ما همراه باشید، اولین باری که تبلیغی را می بینید، تبلیغ فروشگاه بازی های ویدیویی را در یک وب سایت بگویید و روی آن کلیک کنید تا برای اطلاعات بیشتر به وب سایت آنها بروید. مطمئن ترین کار این است که اول آن را نخرید و آن صفحه را ترک نکنید. واقعیت این است که پس از آن، تمام تبلیغاتی که در آن بازی می بینید از همان وب سایت یا تبلیغات هستند. به این نوع تبلیغات در فارسی هدف گذاری مجدد می گویند. هدف گذاری مجدد تبلیغات چیست؟ هدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگهدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگ هدف گذاری مجدد یک روش تبلیغاتی است که مشتریان را باز می گرداند.هدف گذاری مجدد زمانی اتفاق می افتد که شما از وب سایت یک شرکت بازدید می کنید بدون اینکه آنچه را که شرکت در نظر داشت انجام دهید. به عنوان مثال، هدف یک تبلیغ‌کننده فروش یک بازی به شما است و وقتی به جای خرید از آن سایت بازدید می‌کنید، تبلیغ‌کننده فکر می‌کند که شما یک مشتری واقعی خواهید شد.گوگل ادوردز و فیس بوک پیکسل از فناوری کوکی برای این نوع تبلیغات (هدف گذاری مجدد) استفاده می کنند. به این ترتیب وقتی به وب سایتی که بازدید می کنید دسترسی پیدا می کنید، اطلاعات مرورگر شما در سرور وب سایت تبلیغ کننده ذخیره می شود تا تبلیغ محصول مورد نظر برای شما نمایش داده شود. این باعث می شود احساس کنید تبلیغ شما شما را دنبال می کند. آیا هدف گذاری مجدد همان تبلیغات هدفمند است؟ خیر، این دو روش تبلیغاتی متفاوت است. در تبلیغات هدفمند، تبلیغ‌کننده اطلاعاتی مشابه مشتریان بالقوه را برای محصول یا هدف تبلیغ انتخاب می‌کند تا تبلیغ فقط برای این گروه از افراد نمایش داده شود. برای مثال، تبلیغ‌کنندگان می‌خواهند محصولات بازی‌های ویدیویی را به افراد ۱۵ تا ۲۵ ساله‌ای بفروشند که مضامین بازی را دنبال می‌کنند و نمایش می‌دهند، بنابراین وقتی تبلیغی را می‌بینید، لزوماً با آنچه قبلاً دیده‌اید مطابقت ندارد. در تبلیغات هدفمند، شرکت‌های تبلیغاتی مانند گوگل و فیس‌بوک از تاریخچه جستجو و کوکی‌های شما برای نشان دادن تبلیغاتی که با ویژگی‌های شما مطابقت دارند، استفاده می‌کنند.هدف این است که چرا تبلیغ کنندگان از این روش تبلیغاتی استفاده می کنند؟ هدف گذاری مجدد تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟ می تواند منجر به نرخ تبدیل بالاتری شود. بسیاری از مردم این نوع تبلیغات را ترسناک و برخی دیگر آن را آزاردهنده می دانند.کاربران اینترنت این نوع تبلیغات را ترسناک یا آزاردهنده می دانند زیرا بر اساس اطلاعات شخصی شما و گزارشات جستجوها و عملکرد شما هستند. در هر صورت این نوع تبلیغات با هدف حافظه انجام می شود. برای مثال یادآوری اینکه قصد خرید یک بازی ویدیویی را دارید و تشویق شما به بازگشت به وب سایت مقصد و اقدام. مانند خرید، از آنجایی که قصد خرید محصول را داشتید یا به آن محصول علاقه داشتید، به عنوان یک سرنخ در نظر گرفته می‌شوید و به یک مشتری واقعی تبدیل می‌شوید، بنابراین این نوع تبلیغات اغلب موثرتر از تبلیغات مشابه است. همین امر در مورد تبلیغات هدفمند نیز صدق می کند، زیرا از اطلاعات و سوابق شما استفاده می کند، ممکن است احساس کنید که حریم خصوصی شما را مختل یا نقض می کند، چگونه با بررسی آگهی برخورد کنیم؟ روش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگروش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگ بهترین راه برای مبارزه با تبلیغات مشابه یا هدف‌گیری مجدد، استفاده از VPN است. همانطور که متوجه شده اید، این نوع تبلیغات معمولاً با ذخیره کوکی ها در مرورگر شما ارائه می شوند. با این حال، می‌توانید کوکی‌ها را برای بسیاری از وب‌سایت‌های Evitar ذخیره نکنید.با این حال، باید توجه داشته باشید که نام کاربری و رمز عبوری که ذخیره کرده‌اید نیز می‌تواند دزدیده شود و از سوی دیگر، بسیاری از وب‌سایت‌ها اجازه استفاده از کوکی‌ها را بدون اجازه نمی‌دهند.شایان ذکر است که با این روش نمی‌توانید همه تبلیغات هدف‌گیری مجدد را حذف کنید، اما می‌توانید تا حدودی آن‌ها را کنترل کنید. 1. تاریخچه مرور، کوکی ها و حافظه پنهان خود را پاک کنید. اولین راه حل رایج حذف این 3 جزء است، یعنی تاریخچه مرور، کوکی ها و حافظه پنهان. این ممکن است تبلیغات هدف‌گیری مجدد را حذف کند، اما به خاطر داشته باشید که اطلاعاتی مانند نام‌های کاربری و رمزهای عبور ذخیره‌شده نیز حذف خواهند شد. حذف خواهد شد. اطلاعاتی را به اشتراک بگذارید همانطور که قبلاً گفتیم شبکه های اجتماعی نیز این روش تبلیغات را انجام می دهند و جالب است بدانید که شبکه های اجتماعی به دلیل داشتن اطلاعات بیشتر در مورد شما می توانند خاص تر باشند. با این حال، اگر می‌خواهید از تبلیغات هدف‌گیری مجدد رسانه‌های اجتماعی انصراف دهید، می‌توانید از یک قسمت ثبت نام غیر ضروری صرفنظر کنید. 3. از سرویس سوئیچینگ VPN یا IP استفاده کنید. استفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگاستفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگ VPN تغییر آدرس IP شما را برای تبلیغ کنندگان دشوار می کند.وقتی از VPN استفاده می‌کنید، تنظیم کوکی‌ها برای وب‌سایت‌ها سخت‌تر است، زیرا VPN IP شما را تغییر می‌دهد، به این معنی که وب‌سایت‌ها نمی‌دانند به کدام IP تبلیغات بفرستند.زیرا افزونه های مرورگر یا نرم افزارهای نصب شده روی رایانه شما سعی می کنند تبلیغات را برای شما مسدود کنند. اکثر این برنامه ها فقط تبلیغات پاپ آپ را مسدود می کنند و نمی توانند همه تبلیغات را حذف کنند. با این حال، نباید انتظار داشته باشید که همه تبلیغات متوجه شما شوند. با این حال، می توانید از آن برای کاهش نمایش چنین تبلیغاتی استفاده کنید. از یک مرورگر خصوصی استفاده کنید برخی از مرورگرها ممکن است سابقه مرور و کوکی های شما را ذخیره نکنند. به عنوان مثال، مرورگر hero یکی از مرورگرهایی است که می توانید از آن استفاده کنید. از آنجایی که مرورگر گوگل کروم یک محصول گوگل است، می تواند سابقه جستجوی شما را از تبلیغات کپی کند. همچنین می توانید از پنجره های خصوصی یا حالت ناشناس در مرورگر خود استفاده کنید. که کوکی ها و سابقه مرور شما ذخیره نمی شوند. از موتور جستجوی خود استفاده کنید گوگل معروف ترین و محبوب ترین موتور جستجوی جهان است، اما به دلیل ارائه خدمات تبلیغاتی در قالب Google Ads، از تاریخچه جستجوی شما برای ارائه تبلیغات استفاده می کند.با این حال می توانید موتور جستجو را تغییر دهید و از یک موتور جستجوی خاص استفاده کنید DuckDuckGo یکی از موتورهای جستجویی است که سابقه جستجوی شما را نادیده می گیرد.امتناع از ذخیره کوکی ها در بسیاری از وب سایت های خارجی، هنگامی که برای اولین بار وارد سیستم می شوید، پیامی را مشاهده خواهید کرد که ذخیره سازی کوکی ها را تأیید می کند. در صورت امکان بدون توجه به شرایط به تور ادامه دهید و روی خلاصه و کلمات آخر تاکید نکنید. اگر می خواهید یک مرورگر عالی و بدون تبلیغات مزاحم داشته باشید، می توانید از روش هایی که ذکر کردیم استفاده کنید. با استفاده از تاکتیک های فوق ذخیره کوکی ها و تاریخچه مرور سایت برای وب سایت مشکل خواهد بود و از این طریق می توانید جستجوی خود را با خیال راحت تری ادامه دهید امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد منبع: خوی وب

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. آموزش تغییر تصویر پس زمینه …