اینستاگرام در سال 2016 قابلیت جدیدی به نام Business Profile را برای کاربران خود معرفی کرد که برای مشاغل طراحی شده و دست آنها را برای استفاده تجاری از اینستاگرام باز خواهد کرد. البته این مورد با استقبال خوبی روبرو خواهد شد، اما بعید است که هنوز اکانت اینستاگرام خود را نفروخته باشید. در این صورت توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کنید. در این راهنما به شما خواهیم گفت که پروفایل تجاری در اینستاگرام چیست و چه مزایایی برای شما دارد و نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.
پروفایل تجاری اینستاگرام چیست؟ شکی نیست که اصطلاح کسب و کار اینستاگرام را شنیده اید و باید در مورد آن بیشتر بدانید. حتما صفحه ای با دکمه یا دکمه در بالای صفحه دیده اید تا با صاحب صفحه از طریق تلفن یا ایمیل یا آدرس صفحه به صورت لینک در بیو تماس بگیرید. با کلیک بر روی آن وارد نقشه گوگل می شوید و موقعیت فروشگاه را روی نقشه نمایش می دهید.با تبدیل صفحه اینستاگرام خود به یک پروفایل تجاری، به ویژگی های هیجان انگیز و مفیدی دسترسی خواهید داشت که می تواند به شما در مدیریت بهتر مشتریان و افزایش درآمدتان کمک کند.توجه داشته باشید که این قابلیت برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان است. همچنین می توانید به راحتی حساب خود را به نمایه تجاری و بالعکس تغییر دهید. نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام: در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه پروفایل تجاری خود را در اینستاگرام تغییر دهید: وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید و به پلتفرم دسترسی پیدا کنید. در “تغییر مشخصات شرکت”. Instagram
از شما خواسته است که به یک صفحه تجاری فیس بوک متصل شوید (توجه داشته باشید: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک به پروفایل تجاری اینستاگرام نیاز دارید).
یک دسته برای نمایه/کسب و کار خود انتخاب کنید.
اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس). شما باید حداقل یکی از این موارد را تکمیل کنید.
این همه کاری است که باید انجام دهید! اینستاگرام یک آموزش ویدیویی دارد که گام به گام نحوه تغییر از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی را به شما نشان می دهد: تغییر از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی شما نیز آسان است.وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید، در قسمت «تنظیمات تجاری» روی «بازگشت به حساب شخصی» کلیک کنید.Instagram
از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به یک حساب خصوصی تغییر دهید. برای تأیید روی «تغییر برگشت» کلیک کنید.
به یاد داشته باشید، همیشه می توانید به نمایه شرکت خود بازگردید. اکنون که می دانید چگونه می توانید تغییر کنید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما یادآوری می کنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. دسترسی به Insights اینستاگرام: قبل از موقعیت مکانی، کاربرانی که از پروفایل های اینستاگرام استفاده می کنند باید بازدیدها را بررسی کنند. . آنها از شخص ثالث (که رایگان نیست) استفاده کردند. اما اکنون حساب های تجاری اینستاگرام داده های آماری جامع تری به نام بازدیدهای مربوط به پست ها ارائه می دهند. با شناسایی حساب خود به عنوان یک کسب و کار، شناسایی شما به عنوان یک کسب و کار برای مشتریان آسان تر خواهد شد. سپس اطلاعاتی درباره فالوورهای خود مانند جنسیت، سن و مکان ارائه می دهید.
2. امکان افزودن دکمه تماس نیز وجود دارد. مفید به عنوان یک حساب کاربری با اطلاعات شرکت، امکان افزودن دکمه تماس به نمایه خود نیز وجود دارد.وقتی شخصی روی دکمه کلیک میکند، میتوانید آن را طوری تنظیم کنید که برای شما ایمیل ارسال کند، با شما تماس بگیرد یا نقشهای برای نشان دادن موقعیت مکانی شما ارائه دهد.صنعت شما در نمایه شما ظاهر می شود وقتی صفحه فیس بوک خود را ایجاد کردید، از شما خواسته شد که صنعت خود را انتخاب کنید. بنابراین زمانی که اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود متصل می کنید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما پیوند داده می شود. می توانید این اطلاعات را مستقیماً در اینستاگرام ویرایش کنید. امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام یکی از ناامید کننده ترین چیزها در مورد اینستاگرام، از دیدگاه بازاریابی، این است که اغلب نمی توانید از لینک های قابل کلیک استفاده کنید. بله، تنها لینکی که می توانید استفاده کنید پیوندی است که از نمایه شما می آید. اما استوری های اینستاگرام گزینه دیگری را ارائه می دهد. اخیرا نحوه استفاده از استوری اینستاگرام را توضیح دادیم. یک گزینه مفید برای برخی از اکانت های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شما است، اما امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام برای همه در دسترس نیست. شما باید یک پروفایل تجاری با 10000 دنبال کننده داشته باشید.محتوای خصوصی را مرور کنید به عنوان یک مالک حساب کسب و کار، می توانید محدود کنید که چه کسی می تواند شما را به عنوان شریک تجاری برای محتوای مارک دار در پست های شما برچسب گذاری کند.این یک ویژگی مفید است که باعث میشود کاربران اینستاگرام برندینگ شما را با تأیید پروفایل شما اشتباه نگیرند. برای مشاهده محتوای تگ شده، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. این یک منوی نوار کناری را باز می کند که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید
از اینجا، روی دکمه تنظیمات کلیک کنید و به تنظیمات تجاری بروید. برای روشن کردن Require Authentication می توانید از دکمه جابجایی استفاده کنید. همچنین میتوانید فهرستی از «حسابهای تأییدشده» ایجاد کنید که میتوانند بدون تأیید شما محتوا را در حساب شما آپلود کنند.
درباره بیزینس پروفایل اینستاگرام
.